UA-93774838-1

четвер, 6 квітня 2017 р.

Надлегкий вітрозахист вартістю в 20 гривень: робимо власноруч.

Надлегкий вітрозахист вартістю в 20 гривень: робимо власноруч Вітрозахист суттєво допомагає зекономити газ та час при приготуванні їжі у поході. Ви спитаєте нащо його робити власноруч, якщо можна купити готовий? Можна і купити, але в українських магазинах я знайшла тільки важкі алюмінієві моделі по зависокій, як на них, ціні.
Вага таких вітрозахистів перевищує 200 грамів (для моделей висотою 24 см), а ціни починаються з 300 гривень. До речі на китайських сайтах можна купити аналогічний вітрозахист за 100 гривень.
Алюмінієвий вітрозахист
 У тих же китайців є й більш сучасні вітрозахисти за прийнятну ціну. Алюмінієві вітрозахисти продаються у двох розмірах:

 FMW-501 висотою 15 см і вагою 58 грамів - 6$
 FMW-502 висотою 21 см і вагою 90 грамів - 9$


"Титановий" вітрозахист
Ще більш легка модель, яка, як нас запевняє продавець, виготовлена з титану товщиною 0,03 мм. Вона також представлена у двох розмірах:
висотою 15 см і вагою 13 г - 7$ + доставка
висотою 19 см і вагою 15 г - 10$ + доставка
Мої "похідні кухні"
 Але найдешевший варіант - проявити свої творчі здібності  та зробити вітрозахист власноруч. Я вже не вперше роблю такий вітрозахист, перший прослужив мені багато років, але в ньому вже з'явилися тріщини та дірочки, тож я вирішила його оновити. У мене є дві похідні кухні - для соло походів і для двох, тож і вітрозахистів я сьогодні зроблю два.


Нам знадобиться:



 Контейнери з алюмінієвої фольги - продаються у супермаркетах.
3 контейнери 240*320 мм загальна вартість 18,90 грн. Для використання з балонами 450 мл.
7 контейнерів 112*217 мм загальна вартість 15,33 грн. Для використання з балонами 110 та 220 мл.
 Скотч алюмінієвий термостійкий, товщиною 30 мкм - продається в будівельних магазинах, 10 метрів коштують приблизно 29 гривень.
 Ножиці, канцелярській ніж та металева лінійка.


Хід роботи:

1) Вирізуємо денця у контейнерів.



2) За допомогою канцелярського ножа та металевої лінійки підрівнюємо деталі по периметру. Коротші сторони підгинаємо, щоб у ході користування не порізатись о гострі краї. Для цього відступаємо від краю 0,3 - 0,5 см, прикладаємо лінійку і з натиском проводимо кульковою ручкою, а потім підгинаємо краєчок.


 У нас виходить 7 маленьких деталей та 3 великі.


3) Відрізуємо смужки алюмінієвого скотчу, які приблизно на 3 см більші за довжину деталей. Кути закруглюємо, щоб потім не задиралися.


4) Кладемо поруч дві деталі, лишивши між ними зазор у 0,5 мм, для легкого складання, і з'єднуємо їх скотчем. Краї скотчу по 1,5 см загинаємо на протилежний бік. Перевертаємо деталі й так само наклеюємо скотч на інший бік.



 Аналогічно з'єднуємо всі деталі. Краї двох крайніх загинаємо, як у кроці №2. Великий вітрозахист я додатково обклеїла скотчем по периметру.
5) У двох крайніх деталей вирізуємо отвір для ручки кухлика.


 Мені знадобилось менше за годину, щоб зробити два вітрозахисти. Собівартість кожного вийшла приблизно 20 гривень або 0,75$.

Вага меншого - 24 грами, при розмірах 17*47 см.
Вага більшого - 44 грами, при розмірах 25,5*58,5 см.

 Місця у рюкзаку вітрозахист займає обмаль, я звикла класти його до спинки рюкзака, а якщо є відділ для питної системи, то можна покласти у нього.




Коментувати