UA-93774838-1

середу, 1 лютого 2017 р.

Реанімація питної системи: заміна клапана.

Питна система Hydrapak 3л
Питна система Hydrapak 3л
 Важко уявити літній похід без питної системи. Вона економить місце у вашому рюкзаку, бо займає набагато менше місця ніж баклажки чи фляги, і зберігає ваш час та сили, бо вже немає потреби знімати рюкзак і діставати пляшку з водою, щоб попити. Але що робити, коли клапан системи зіпсувався з часом?

зламаний клапан питної системи
Зношений клапан Hydrapak
асортимент клапанів на aliexpress
Більшість магазинів на aliexpress пропонують чотири моделі клапанів.
 Трилітрова питна система Hydrapak дісталася мені разом із велорюкзаком Dakine. Вірою та правдою вона мені служила багато років, доки клапан, або як його ще називають загубник, не зламався. У місцевих магазинах такий клапан продається, але коштує він близько десяти доларів - це задорого. Згадавши про китайців я пішла шукати клапан на сайті aliexpress. Там безліч пропозицій, а ціна набагато гуманніша. Я шукала найнижчу ціну і безкоштовну доставку.  У обраного мною продавця було чотири моделі клапанів. Судячи з відгуків - усі гарні, без хімічного запаху та смаку. Я купила дві моделі - Blue 90 Degree за $1.37 та Black 90 Degre ціною у $1.69. Рівно за місяць я отримала своє замовлення у відділенні Нової пошти. Дивимось, що мені дісталось.
розміри клапану з aliexpress
Реальні розміри.
вентиль клапану з aliexpress
Зручний вентиль.
 Чи то лінійки у китайців інші, чи сантиметри менші, але з розмірами як завжди плутанина. Клапани виявились на півтора сантиметри більші, ніж заявлено. Чорний загубник "у живу" дуже масивний. З вагою аж у 17 грамів він майже втричі важчий за фірмовий клапан, який важить усього 6 грамів. Система закривання проста - зняв/вдягнув ковпачок і все, жодних вентилів. Ковпачок тримається гарно. Через такі гігантські розміри я одразу відправила чорний екземпляр "у запас" і вирішила краще роздивитися синю модель. Вага набагато краща - 8 грамів. Щоб відкрити клапан треба повернути помаранчевий вентиль, який легко повертається, але не настільки легко, щоб самовільно відкритися. До речі, з фірмовим клапаном я намучилась - він дуже туго відкривався, і візуально було складно зрозуміти відчинений він чи ні.
 Вибір зроблено - ставлю синій клапан! Лишається замінити старий клапан на новий. Операція не складна - відрізуймо кінець трубки, зі старим клапаном, бо трубка деформована у місці кріплення, і вставляємо новий клапан. Перевіряємо чи тримає клапан воду - синій клапан тримає добре, вода не протікає. Як і обіцяно - жодного хімічного запаху чи смаку не має.
відрізуймо кінець трубки
Відрізуймо кінець трубки.
 Все, можна радіти, що ми, зекономивши гроші, оновили нашу питну систему.
відремонтована питна система
Новий клапан у старій трубці.
вага та вигляд кранів

Немає коментарів:

Дописати коментар

Коментувати