Наразі існує два види сучасних снігоступів:
1) з алюмінієвою рамою - такі снігоступи використовуються на пухкому снігу - у лісі.
2) з пластиковою декою - використовуються на жорсткому, злежалому снігу і незамінні на фірні, насті та льоду. На пухляку вони тримають трохи гірше за моделі з рамою.
Мені були потрібні снігоступи для використання переважно у гірській місцевості, тож я зупинила свій вибір на пластиковій конструкції.
Два типи сучасних снігоступів. |
Жіночу модель снігоступів TUBBS FLEX VRT я купила влітку 2015 року на американському Амазоні. Чому я купила саме цю модель? Просто не встояла перед знижкою у 80% - фірма надійна, відгуки на модель гарні, тож треба купувати - вирішила я. А от нагода випробувати ці снігоступи випала мені тільки цьогоріч, у новорічному поході Покутськими горами. Велика кількість снігу нарешті дозволила повною мірою протестувати цю модель. Тож тепер ділюся своїми враженнями з вами.
Одразу зауважу, якщо ви вважаєте, що вдягнувши снігоступи не будете провалюватися у сніг, то сильно помиляєтесь. Ви будете провалюватися! Від щільності снігу залежить на яку саме глибину. У пухкий сніг ви можете пірнути і на всю довжину ніг, але снігоступи полегшать вам життя - виймати ноги зі снігу буде набагато легше. У більш щільному снігу середня глибина провалювання десь 10-20 см, в той час як без снігоступів, у такому самому снігу, ви провалитесь по коліно, а то й глибше. Справжнім королем ви відчуєте себе на насті - снігоступи спокійно утримують вашу вагу, а кішки не дадуть просковзувати на крутих схилах.
Детальніше про модель Tubbs FLEX VRT:
Модель на сайті виробника.
розмір 22
вага 1,81 кг/пара
Tubbs DynamicFit ™
система застібки Boa®
Модель красива, технологічна, але й недешева - повна ціна у магазинах США 259,95$. Але всі ми знаємо прислів'я - готуй сані влітку! Як я вже казала, можна суттєво зекономити, купуючи снігоступи у міжсезоння. Я свої купила за 56,45$.
Упаковка від виробника мінімалістична - з'єднувальна стропа з липучкою та целофановий пакет. Чохла у комплекті немає, його доведеться купляти окремо або шити самотужки. А він не завадить - якщо ви звикли чіпляти снігоступи по обидва боки рюкзака, будьте уважні - при транспортуванні гострі кішки можуть пошкодити ваше спорядження, або одяг оточуючих вас людей. Якщо вже річ зайшла про кішки, то зауважу, що у Tubbs вони неймовірні - виготовлені з вуглецевої сталі два ряди бокових пластин, додаткові дві пластини на хвості та ще й шість масивних зубців під носком! Тримають на льоду на п'ять з плюсом, як на підйомі, так і на спуску. Зі слизьким траверсом вони також легко справляються.
Гострі кішки снігоступів виключають просковзування. |
П'ятка черевика фіксується за допомогою гумової стропи з застібкою. Довжини стропи вистачило на те, щоб, за для цікавості, приєднати черевики 45-го розміру.
Зручна застібка ВОА. |
Застібка для фіксації п'ятки черевика. |
Технологія FLEX Tail - пружний пластик на хвості снігоступа пом'якшує удари при ходьбі, що зменшує навантаження на щиколотки, коліна та стегна. Ніс снігоступа теж виготовлено з гнучкого пластику.
Ліфт під п'ятку значно полегшує підйом у гору. Піднімається ліфт за допомогою трекінгової палки.
Зручний ліфт під п'ятку. |
Переходимо до тестування:
Місцевість: гай у передмісті Харкова з невеликими буграми.
Температура: 0°C
Сніг: мокрий, висотою до 50 см
Без снігоступів я провалююсь у сніг майже по коліно. Сніг сильно заважає швидкому пересуванню.
Без снігоступів провалююсь по коліно. |
Швидко вдягаю снігоступи та починаю тестування.
Завдяки ВОА легко і швидко вдягаю снігоступи. |
Одразу видно різницю - під снігоступами мокрий сніг просідає максимум на 15 см.
Завдяки піднятому ліфту легко долаю невеликий підйом. Спуск теж проходить без проблем.
Снігоступи стійко витримали випробування як на рівнинній Харківщині, так і у високогір'ї Карпат. Вони повністю справляються з усіма своїми функціями і значно полегшують пересування по засніжених та льодових територіях.
Переваги моделі:
+ застібка ВОА+ гарні "кішки"
+"ліфт" для п'ятки
+ красиві
+ контрастні на білому снігу
+ технологія FLEX
Немає коментарів:
Дописати коментар